Podmienky reklamácie
- prípadná reklamácia musi byt' uplatnená u firmy, u ktorej bola zakúpená reklamovaná obuv a to bezodkladne, ihned' pri zisteni závady
- k reklamácii je potrebné predkladať iba obuv vyčistenú a zbavenú všetkých nečistôt
v pevnej, najlepšie v pôvodnej krabici označenej kódom vzoru
- reklamáciu zákazník doloží písomným vyjadrením o reklamovanej chybe obuvi, kde je presne definovaná závada reklamovanej obuvi
- po uplynuti záručnej doby nárok na uznanie reklamácie zaniká.
Záruku možno uplatnit':
Záruka sa vzt'ahuje iba na závady, ktoré vznikli v priebehu záručnej doby preukázateľnou chybou výroby pripadne technologického postupu (tieto závady sa spravidla prejavia už pri krátkodobom používaní obuvi)
Záruka sa nevzt'ahuje na:
- zmenu obuvi v dôsledku nedodržania pokynov uvedených v návode na údržbu a ošetrovanie
- každú zmenu obuvi, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku opotrebenia
pri obvyklom spôsobe jej používania, nesprávneho používania alebo neodborného zásahu
- mechanicky poškodenú obuv a jej časti
- opotrebenie obuvi v dôsledku nevhodného výberu a používania
- obuv, u ktorej boli v záručnej dobe prevedené akékol'vek úpravy a opravy nesúvisiace s bežnou údržbou alebo opotrebením obuvi
- na nerovnomernú kresbu líca a čiastočnú rozdielnosť povrchu, ktorá je charakteristická pre prírodnú use
_______________________________